ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری در جزیره کیش

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه ریزهای برای ارتقاء هرچه بیشتر خدمات گردشگری در این جزیره گردشگری خبر داد.

به گزارش فرینا، در قالب این سیاست سمینارها و دوره های آموزشی بصورت مستمر به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و باهدف جلب رضایت گردشگران و تبدیل کیش به پایلوت گردشگری کشور از اوایل مهر گذشته به اجرا گذاشته شده است.
همچنین در این راستا، از اوایل مهرماه تا کنون 10 دوره آموزش مهارت های ارتباطی و آداب تشریفات و 5 سمینار در خصوص ویژگی های مدیر حرفه ای رستوران و وظایف آن برای کارکنان، بهره برداران، مدیران رستوران ها و مراکز پذیرایی کیش برگزار شده است.
براساس این گزارش در دوره آموزش مهارت های ارتباطی و آداب تشریفات تاکنون 588 نفر از کارکنان مراکز پذیرایی و در سمینارهای ویژگی های مدیرحرفه ای رستوران 170بهره بردار و مدیر مرکز پذیرایی آموزش دیده اند.
کسب رضایتمندی بالای 85 درصد در خصوص نحوه برگزاری، تخصص و نحوه آموزش مدرسین دوره ها و محتوای ارائه شده از نقاط قوت این دوره ها است که با روند روبه افزایش استقبال شرکت کنندگان مواجه شده است.
در این گزارش تصریح شده است: پس از اتمام آموزش ها به تمامی فعالان در مراکز پذیرایی کیش، آموزش دیگر جوامع گردشگری کیش در دستور کار معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قراردارد.
بنا به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد کیش، میزان اثرگذاری این دوره ها در ارتقاء سطح خدمات دهی نیز از سوی متخصصان وکارشناسان گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در حال بررسی است و پس از اتمام دوره ها این اطلاعات همراه با تحلیل شاخص ها ارائه خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.