مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم، پیشگام در مدیریت عملکردی هزینه

  • دوشنبه 10 دی 1397 - 15:13
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم از کاهش ۵۰ درصدی هزینه در بخش تعمیرات و نگهداری ابنیه اماکن مسکونی این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور هاشمی پور با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر لزوم برنامه ریزی برای مدیریت هزینه های سازمانی، گفت: به منظور عملیاتی شدن این برنامه، با رهنمودهای معاونت توسعه مدیریت و همراهی مدیریت برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد قشم دستورالعملی با رویکرد مدیریت هزینه ها تنظیم شد.
هاشمی پور افزود: طبق بندهای اجرایی شده این دستورالعمل در سال جاری، کاهش ۵۰ درصدی هزینه در بخش تعمیرات و نگهداری ابنیه اماکن مسکونی، هزینه های آب و برق مصرفی و کاهش 10 درصدی در قراردادهای تاسیساتی و تجهیزاتی سازمان داشته ایم.
وی ادامه داد: با شناسایی استفاده کنندگان غیرسازمانی از انشعابات آب و برق که جزء تعهدات سازمان نیست، موفق شدیم بالغ بر۴۰۰ میلیون ریال در ماه از هزینه ها کم کنیم.
مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: حذف تمامی لامپ های پرمصرف در بخش های اداری سازمان و اصلاح کابل کشی ها نیز بخشی دیگر از اقدامات در حوزه تاسیسات بوده که منجر به کاهش برق مصرفی شده است.
هاشمی پور ادامه داد: پیگیری مطالبات معوقه اماکن رهنی سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری مدیریت حقوقی و امور قراردادهای این سازمان، یکی دیگر از اقدامات این مدیریت به جهت کنترل هزینه ها بود.
مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به وصول هفت میلیارد ریال از این مطالبات معوقه اظهار کرد: این مطالبات با پیگیری های بسیار در 6 ماهه ابتدای امسال وصول شدند.
هاشمی پور، از شناسنامه دار کردن تجهیزات موجود در واحدها ی مسکونی به منظور حفظ، نگهداری و مدیریت هزینه به عنوان بخشی دیگر از فعالیت های این مدیریت نام برد و عنوان کرد: کاهش 10 درصدی در رقم قرارداد تاسیسات، تعمیرات و نگهداری که با کاهش مجموعه پرسنل مشغول به کار در این قرارداد از 18 به 11 نیرو همراه بود، اقدامی دیگر در مدیریت هزینه های بخش تاسیساتی سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به سال گذشته است.
وی ادامه داد: مدیریت ساعت کارکرد خودروهای استیجاری در اختیار سازمان منطقه آزاد قشم  باعث شد ماهانه 400 میلیون ریال نسبت به سال گذشته کاهش هزینه داشته باشیم.
به گفته هاشمی پور، اجرای این دستورالعمل از ابتدای امسال با موفقیت های بسیاری در زمینه کاهش پرداخت های مالی سازمان منطقه آزاد قشم همراه بوده است.
مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم از مديريت هزينه به عنوان یکی از فعاليت هاي كليدي سازمان ها نام برد و افزود: مديريت هزينه به معنای اداره کردن هزینه است و ما سعی داریم در این جایگاه با همکاری سایر بخش های سازمانی موفق عمل کنیم .

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.