بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از پروژه هتل 5 ستاره مریم در قشم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از مراحل پایانی هتل پنج ستاره مریم در شهر قشم بازدید کردند.

به گزارش فرینا، هتل مریم به عنوان نخستین هتل پنج ستاره قشم با زیربنایی به مساحت 28 هزار متر مربع در دو فاز در حال تکمیل است که فاز نخست آن با 94 اتاق ویژه در سه طبقه و تجهیزات کاملا مدرن با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی پیش از تعطیلات پایان امسال به بهره برداری می رسد.
در فاز دوم این طرح، 36 ویلای دو خوابه که نیمی از آن یک طبقه و بقیه دوبلکس است با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی سال 1398 افتتاح خواهد شد.
شایان ذکر است با راه اندازی کامل این هتل پنج ستاره 350 تخت خوابه جمع تخت های اماکن اقامتی این جزیره به 7350 تخت افزایش می یابد.
سه رستوران، فروشگاه های عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات قشم، لابی، مجموعه های ورزشی، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر مجهز بخشی از امکانات هتل پنج ستاره مریم در شهر قشم است.
دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در منطقه آزاد قشم عصر امروز با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه تا 14 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی قشم دایر است.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.