عضو فراکسیون گردشگری مناطق آزاد در قشم اعلام کرد؛

تحول بازار صنایع دستی با فناوری های نوین امکان پذیر است

عضو فراکسیون گردشگری مناطق آزاد از فناوری های نوین و فروش کالا به صورت اینترنتی به عنوان نیاز مهم برای کمک به بازار فروش صنایع دستی کشور نام برد.

به گزارش فرینا، سیده حمیده زرآبادی در آیین گشایش دومین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در قشم گفت: زنجیره صنایع دستی کشور به دلیل فاصله داشتن از بازار فروش و رقابت مغفول باقی مانده است.
زرآبادی بازار فروش صنایع دستی را آخرین حلقه موفقیت زنجیره این صنعت دانست و افزود: کسادی بازار فروش صنایع دستی موجب دلسردی فعالان این هنر می شود و تنها راه برون رفت از این شرایط استفاده از فناوری های اینترنتی دارای مخاطبان بیشمار است.
به گفته نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، ارتقای کیفیت محصولات صنایع دستی، استفاده از رنگ های مورد نظر خریداران در کشورهای مختلف و بهره بردن از بسته بندی های شکیل هم نقش مهمی در ارتقای فروش این صنایع دارد.
وی به هزینه های بالای سفر در کشور از جمله مناطق جنوبی ایران اشاره کرد و افزود: برای پیشگیری از افزایش سفرهای مردم به خارج از کشور و خروج ارز باید سفرهای ارزان قیمت به نقاط دیدنی ایران به عنوان بسته های حمایتی ارائه شود.
دومین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم شامگاه دوشنبه با حضور علی اصغر مونسان، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری، حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد قشم و برخی از اعضای فراکسسون گردشگری مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان محلی قشم گشایش یافت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.