نشست مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس

نشستی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر در این نشست با بیان اینکه شهرستان های جنوب استان و شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در این مناطق صنعتی از اهمیت استراتژیکی برای سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند، گفت: سعی کرده ایم به دلیل حضور بیمه شدگان زیاد در این شهرستان ها، در خدمات دهی به آنها نیز بطور شایسته و رضایت بخش عمل کنیم.
عبداله شیرکوند با اشاره به حجم بدهی های بیمه ای شرکت های مستقر در فازهای پتروشیمی عسلویه و کنگان، افزود: سازمان تامین اجتماعی برای عمل به تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان باید بدهی کارگاه ها را وصول نماید اما در این مسیر با کارگاه ها و کارفرمایان تعامل خواهیم داشتیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست بر ارتباط دو سویه و تعامل بین دو دستگاه تاکید کرد و گفت: حق بیمه کارگران طبق قانون از حقوق آنها کسر می شود و باید به حساب تامین اجتماعی واریز شود.
سید پیروز موسوی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در صورتی می تواند به کارگران و اقشار تحت پوشش خدمات بیمه ای و درمانی خوبی ارایه نماید که حق بیمه کارگران را به موقع وصول نماید، افزود: پرداخت بموقع و به روز حق بیمه کارگران از سوی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، انجام می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.