تجلیل از 48 دانش آموز روستای کوشه در مسابقه هنر بازیافت مواد

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان بر برگزاری مسابقه هنر بازیافت مواد در روستای توشه، از 48 دانش آموز این روستا برای ارائه نقاشی هایی با محوریت زباله با اهدا هدایا تجلیل شد.

به گزارش فرینا، تورج امانی افزود: دانش آموزان روستای کوشه نقاشی های خود را همزمان با جشنواره عکس زمین پاک با محوریت زباله که شهریور ماه گذشته در این روستای بخش مرکزی جزیره قشم برگزار شد، ارائه کرده بودند.
به گفته امانی، در آئین مسابقه هنر بازیافت مواد به پنج تن از دانش آموزان برای برتر بودن موضوع نقاشی شان هدایا ویژه و به 43 تن دیگر هم هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: مسابقه هنر بازیافت مواد روز گذشته با هدف استفاده بهینه از مواد بازیافتی که دوره های آموزشی آن توسط نیروهای این مدیریت به بانوان روستای کوشه ارائه شده است، برگزار شد.
وی با اعلام اینکه روستای کوشه به تازگی از زباله و نخاله تخلیه و پاکسازی شده است، افزود: پاکسازی روستاهای جزیره قشم به عنوان حرکتی برای ارتقای سطح سلامت جوامع محلی با جمع آوری زباله، نخاله و درختان مُزاحم کِرت بحرینی از اطراف و داخل روستاها همچنان ادامه دارد.
امانی گفت: در کنار جمع آوری زباله و نخاله ها از سطح این روستا، عملیات سدبندی روستا به سمت برکه ها، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه بانوان، تحویل جزوه های آموزشی مدیریت پسماند به دهیاری و بانوان روستا هم انجام شد.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از کارهای ارزشمند در روستاها ارائه کتاب های آموزشی به کودکان با هدف اهمیت دادن به سلامت فردی و محیط زیست است و در روستای کوشه هم 55 جلد کتاب آموزشی ویژه کودکان 8 تا 16 سال با عناوین مختلف به دانش آموزان اهدا شده است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو