قهرمانی تیم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مسابقات دسته یک والیبال نشسته

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: جانبازان و معلولان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مسابقات دسته یک کشوری والیبال نشسته بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش فرینا، سیدحسین آقایی افزود: در این گروه از مسابقات تیم‌های گلستان، فریدونکنار، بابل، تهران، یزد، بجنورد و تیم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد به مدت چهار روز در قالب 56 بازی با یکدیگر رقابت کردند.
آقایی گفت: این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم تایباد در سالن تربیت بدنی 9 دی شهرستان بابل پایان یافت و تیم‌های گلستان وکرمان نیز به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران معلول و جانباز، افزود: فعالیت‌های بدنی مستمر سبب نشاط و شادابی در این قشر شده و عوارض روحی و روانی ناشی از معلولیت را کاهش می‌دهد و همچنین یکی از راه‌های خروج آنان از گوشه‌نشینی خواهد شد.
آقایی ادامه داد: حمایت از معلولان و تلاش برای ارتقا و پیشرفت آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی به ویژه حوزه‌های ورزشی سبب می‌شود به خودباوری برسند و سعی کنند تحرکات جسمی خود را برای پیشرفت و پیروزی افزایش دهند.
وی گفت: حضور تیم معلولان تایباد در مسابقات کشوری یک نقطه عطف است؛ ورزشکاران و قهرمانان شهرستان، نمایندگان در راستای انتقال فرهنگ اصیل منطقه به شهرها و استان‌های سراسر کشور هستند و به این وسیله ظرفیت‌های شهرستان را به دیگران معرفی می‌کنند.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اظهار کرد: هرچند این عزیزان محدودیت‌های خاصی دارند اما خداوند استعدادهای نهفته فراوانی در ذات آن‌ها نهاده که با شناسایی آن می‌توان گام بزرگی برای پیشرفت آنان برداشت و نیز با حمایت تمام نهادها از معلولان و جانبازان بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در این زمینه مرتفع خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو