1 / برگزاری نشست علمی با عنوان مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع فرهنگی و خلاق

نشست علمی دو روزه با عنوان «مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع فرهنگی و خلاق» روزهای 25 و 26 دی ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش فرینا، سید سجاد نوری مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اعلام این خبر درباره ویژگی های این نشست گفت: مدیران، کارشناسان مدیریت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی با حضور در این نشست با مفاهیم و مبانی «صنایع خلاق» که مبحث جدید و نوپایی در مناطق آزاد به حساب می آید؛ آشنا می شوند. 
وی با اشاره به اهداف این نشست علمی گفت: گفتمان سازی صنایع خلاق، انتقال مفاهیم کلان صنایع ‏خلاق به مدیران مناطق آزاد، آشنایی با مراجع رسمی کشور در حوزه صنایع خلاق و بررسی تجربه‏های موفق در حوزه صنایع خلاق و شبکه سازی از جمله مهم ترین اهداف این نشست است. 
نوری درباره اساتید و مدعوین این کارگاه دو روزه گفت: رییس دانشگاه هنر، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز، معاون صندوق نوآوری و شکوفایی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست آخرین مباحث مربوط به حوزه صنایع خلاق را ارائه خواهند داد. 
نوری افزود: بازدید از «خانه هنر آرت سنتر» و بخش انتقال تجارب و شبکه سازی با حضور کارآفرینان و فعالان حوزه صنایع خلاق از دیگر برنامه های نشست علمی مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع فرهنگی و خلاق است.
نشست علمی دو روزه «مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع فرهنگی و خلاق» با حضور معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق و مدیران فرهنگی، هنری و اجتماعی، مدیران گردشگری و فعالان حوزه صنایع خلاق در سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی روزهای سه شنبه 25 و چهارشنبه 26 دیماه در تهران و در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار می شود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.