وقت و هزینه ما با سککوک کاهش می یابد

دسترسی به مواد اولیه و شناخت بازار مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است که هم اینک با اتکا به تکنولوژی های نوین در فضای وب می توان به این مهم دست یافت.»

به گزارش فرینا، سید هاشم موسوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد- در نشستی که برای آشنایی و معرفی تولیدکنندگان و بازرگانان استان با مدیران سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) برگزار شد-  با بیان مطلب فوق گفت: بحث بازار برای تولیدکنندگان بسیار مهم است و دسترسی به مواد اولیه و شناخت بازار مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است. رفتن به سمت تکنولوژی های الکترونیکی و ارتباطی که منجر به یک نتیجه مناسب و سریع برای دسترسی تولید کنندگان به بازارها و مواد اولیه بشود، از الزامات دنیای امروز است و باید به آن توجه ویژه ای داشت.

موسوی با اشاره به مزایای پلتفرم ملی سککوک، افزود: این سامانه یک پلتفرم معاملاتی است که به صورت کشوری طراحی شده است و ماهیتی اعتباری دارد و در استان های مختلف و در شهرک های صنعتی استان ها معرفی شده است و لازم دیدیم از دوستان دست اندرکار این سامانه دعوت کنیم تا این پلتفرم نوآور را به تولیدکنندگان و صنعتگران استان کهگلویه و بویراحمد نیز معرفی کنند تا بتوانیم از این ظرفیت در استان، استفاده بهینه و موثر داشته باشیم.

همچنین عادل خواجوی فر معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست با اشاره به ماهیت ارتباطی این پلتفرم کشوری، گفت: تأمین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی بسیار اهمیت دارد؛ اما این که هر واحد تولیدی بداند در شهرک صنعتی خود و در همجواری خود چه موادی تولید می شود؟ و یا مواد اولیه اش را از کدام واحد در کشور می تواند تأمین کند؟ خود یک پل ارتباطی است بین واحد ها که روند تولید و چرخه صنعت را سرعت می بخشد. ضمن آن که، این امر صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد.

گفتنی است، در ادامه این نشست دست اندرکاران سامانه ملی سککوک به معرفی تکمیلی این پلتفرم برای مدیران، تولید کنندگان، صنعتگران و بازارگانان حاضر در جلسه پرداختند و به سوالات آنان در خصوص برات الکترونیک -به عنوان ابزار معاملات اعتباری در سامانه ملی سککوک و روند خرید اعتباری در زنجیره تولید- پاسخ دادند.

 

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو