رقابت لیگ برتری ها در فینال مسابقه جایزه بزرگ آزاد تنیس روی میز جام ارس

سرپرست اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد ارس گفت: فینال مسابقه جایزه بزرگ آزاد تنیس روی میز جام ارس با رقابت تنیسورهای لیگ برتری و با قهرمانی مهران احدی به پایان رسید.

به گزارش فرینا، حامد خانمرادی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۱۲۱ تنیسور از سراسر ایران و لیگ کشور ترکیه برگزار شد.
خانمرادی افزود: شانزده بازیکن سرشناس و ملی پوش نیز در جمع این ورزشکاران از 27 تا 28 دی ماه در محل سالن فجر شجاع در منطقه آزاد ارس به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: بعد از برگزاری دوره گروهی و حذفی این مسابقات در نهایت هشت تنیسور به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند که تمامی این هشت بازیکن از لیگ برتر تنیس روی میز کشور در این دوره حضور داشتند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد ارس گفت: پیش از فینال در دوبازی سخت و نفس گیر بین بهراد عالمیان و پوریا عمرانی و در سوی دیگر مهران احدی و سعید احمدیان، احمدیان و احدی به فینال رسیدند و درنهایت احدی در مجموع ست شماری با نتیجه 3 بر 1 مقام قهرمانی را کسب کرد.
و همزمان با این دوره از مسابقات رقابت بین هشتاد تنیسور نوجوانان و جوانان استانی؛ جهت انتخاب تیم استان و شرکت در مسابقات رنکینگ تور ایرانی رده های نوجوانان و جوانان در شهر یزد برگزار شد و نفرات برتر به ترتیب ذیل مشخص گردید:
نوجوانان:
نفر اول امیرحسین آدمی نژاد از شهرستان سراب
نفر دوم امیرعلی آدمی نژاد از شهرستان سراب
نفرات سوم‌مشترک علی اصغر سربخشیان و مبین شایق از تبریز

جوانان:
نفر اول عرفان کنگری از منطقه آزاد ارس
نفر دوم فرزاد فرج پور از شهرستان اهر
نفرات سوم مشترک: امیر کمالی از شهرستان مرند و مبین شایق از تبریز

در مراسم اختتامیه ضمن تجلیل از عوامل اجرایی و داوری مسابقه به شانزده تنیسور جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا شد. همچنین از قهرمانان رده های سنی نوجوانان و جوانان با حضور مسئولین منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا تجلیل شد. در رده سنی جوانان عرفان کنگری از منطقه آزاد ارس قهرمان رده سنی جوانان شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو