تاثیر فرهنگ قرآنی در اقتصاد ارسوندان

امام جمعه جلفا گفت: قرآن و توسعه قرآنی صرفا مباحث حفظ و قرائت نیست، باید دنبال این بود که قرآن و فرهنگ قرآنی در اقتصاد ارسوندان تاثیرگذار باشد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری با اعلام این مطلب افزود: بی شک برگزاری مسابقات قرآنی تاثیر به سزایی در توسعه قرآنی و دینی ارسوندان خواهد داشت.
حجت الاسلام سنجری گفت: نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که قرآن و توسعه قرآنی صرفا مباحث حفظ و قرائت نیست، باید دنبال این بود که قرآن و فرهنگ قرآنی تا چه حدی در اقتصاد ارسوندان تاثیرگذار خواهد بود یا چقدر فضای سیاسی منطقه از قران و آموزه های قرانی تاثیرپذیراست.
وی ادامه داد: هر چند اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ دینی و قرانی در منطقه صورت گرفته لکن باز نیاز و ضرورت اقتضاء می کند  اقدامات بیشتر و اساسی تری صورت بگیرد .

امام جمعه جلفا ضمن ابراز تشکر از تلاش ها و خدمات معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سطح مسابقات به طور قابل قبول و در سطح خوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام سنجری افزود: با توجه به موضوعیت و محوریت قرآن کریم در همه ابعاد زندگی اعم از ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی لازم است به نوعی برنامه ریزی صورت گیرد که قرآن کریم  از حاشیه و تعارفات زندگی به متن جامعه بیاید و به صورت فعال در همه ابعاد  جامعه حضور داشته باشد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو