لزوم بهره مندی از مزیت های منطقه ویژه دوغارون برای توسعه اقتصادی منطقه

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: تمام دغدغه ما، این است که مردم شهرستان تایباد از مزایای منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بهره‌مند شوند.

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی در دیدار با نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی دوغارون را اجرایی کنیم که مشکل اساسی آن واگذاری 100 هکتار زمین در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی است.
 
سلطانی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام و کارخانه‌های غیرفعال در شهرک صنعتی تایباد گفت: به دنبال نوعي تفاهم مشترك در نحوه مديريت با شهرک صنعتی تایباد هستيم كه با حفظ اصل مالكيت و رعايت قانون، سرمايه‌گذاران  بتوانند با استفاده از امكانات زيرساختي ايجاد شده و بهرمندي از امتيازات سرمايه‌گذاري منطقه ويژه اقتصادی دوغارون به توليد و ايجاد كسب و كار  بپردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: بضاعت مردم تایباد در سرمایه‌گذاری بسیار بالاست و بایستی فرصت سرمایه‌گذاری برای مردم شهرستان فراهم کنیم.
 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با تشکر از نگاه استاندار خراسان رضوی به توسعه اقتصادی ادامه داد: انتخاب منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به عنوان معین اقتصادی شهرستان تایباد را به فال نیک می‌گیریم و به زودی در چارچوب قوانین فعالیت خود را در این زمینه آغاز می‌کنیم.
 
نماینده مردم تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با انتخاب به عنوان معین اقتصادی شهرستان تایباد، بایستی در راستای توانمندسازی روستاها تلاش کند تا جلوی مهاجرت روستائیان به شهر گرفته شود.
 
جلیل رحیمی جهان‌آبادی ادامه داد: بایستی تلاش کنیم مردم جنوب غرب افغانستان، جذب و با آن‌ها مراودات بیشتری داشته تا در امر سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه گام بردارند.
 
رحیمی افزود: تلاش خود را به کار خواهیم بست تا لایحه منطقه آزاد تجاری و صنعتی دوغارون به مجلس ارائه شود و آرزوی دیرینه مردم را محقق نماییم.
 
نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازوی توانمند اقتصادی شهرستان تایباد است و در راستای توسعه آن و راه‌اندازی فاز 2 حمایت‌های لازم را خواهیم کرد

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو