زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در سایت صنعتی خداآفرین فراهم شده است

سرپرست مدیریت مرکز خداآفرین سازمان منطقه آزاد ارس از فراهم شدن زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در سایت صنعتی خداآفرین خبر داد.

به گزارش فرینا، هادی کهندل در بازدید از سایت صنعتی مرکز خداآفرین با اشاره به اهم اقدامات انجام یافته سایت صنعتی خداآفرین در ۴ ماه اخیر، گفت: اقداماتی نظیر آبرسانی به سایت صنعتی، انجام مناقصه تکمیل کانال سنگی خیابان اصلی، اتمام جدول گذاری خیابان اصلی و خیابان جنب پاساژ صنعتی، طراحی پاساژ صنعتی با واحدهای متوسط ۲۵۰ و ۵۰۰ متری جهت اجاره به صنایع خرد و کوچک و واگذاری زمین به واحد تولیدی شالیکوبی و ساخت درب های ضد سرقت باعث رشد سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی شده است. 
کهندل افزود: مذاکره با سرمایه گذار بخش خدمات عمومی و پشتیبانی برای انتخاب قطعه، برنامه ریزی برای بهره برداری از اورژانس، انجام فرایند طراحی انتقال حداقل ۱۰ مگاوات برق از پست مولان، ساخت پد فرود بالگرد اورژانس و فوریتهای پزشکی و شروع عملیات اجرایی شهرک ترافیک برای آموزش کودکان نیز از جمله اقدامات این مرکز در ماه های اخیر است. 
وی، معافیت مالیاتی و تسهیل در واردات و صادرات را از مزیت های شاخص منطقه آزاد ارس دانسته و عنوان کرد: زیر ساخت های لازم در این سایت فراهم شده است و سرمایه گذاران می توانند با ایجاد واحدهای تولیدی علاوه بر برخورداری از معافیت های مالیاتی به راحتی مواد اولیه مورد نیاز را وارد و محصولات تولیدی را نیز صادر کنند. 
سرپرست مدیریت مرکز خداآفرین سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و رعایت اصل نیازسنجی در آغاز پروژه های جدید جزو اولویت های این مرکز است. 
کهندل در پایان گفت: برای جلوگیری از تحمیل هزینه مضاعف به سازمان و هدر رفت منابع مالی، به دنبال جذب سرمایه گذارانی هستیم که  اشتغال بالایی داشته و با شرایط محیطی منطقه از جمله صنعتی، گردشگری و کشاورزی سازگار باشند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو