راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویزه اقتصادی بندر شهیدرجایی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی به عنوان نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد مستقر در صنایع غرب استان راه اندازی شد.

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور در این مراسم هدف از راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بزرگترین بندر تجاری ایران را افزایش کیفیت زندگی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال کارکنان عنوان کرد. 
عفیفی پور توجه به نیازی های نیروی انسانی را از دغدغه های مهم مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی دانست و افزود: در مجتمع بندری شهید رجایی بیش از 12هزار نفر مشغول بکار هستند که به دلیل شرایط سخت و پراسترس کاری، نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره هستند.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور تفاهم و توافقی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفت تا با تامین فضای فیزیکی لازم در مرکز آموزش بندر توسط اداره کل بنادر، کارشناسان و متخصصان روان شناسی دانشگاه آزاد دو روز در هفته برای ارایه خدمات در مرکز حضور یابند.  
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در وهله اول ساکنین شهرک های مسکونی شهید رجایی و باهنر و همچنین کارکنان شاغل در مجتمع بندری می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند. 
عفیفی پور ابراز امیدواری کرد، در مراحل بعدی نیز تلاش می شود تا زمینه لازم برای ارایه خدمات برای سایر اعضای جامعه بزرگ دریایی و بندری مرکز استان فراهم شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از جمله رسالت های این دانشگاه را برقراری ارتباط با جامعه و مراکز صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: دانشگاه آزاد در حال شاخه زدن در جامعه است و مردم باید خدمات این مجموعه را به شکل ملموس تری لمس کنند.
 مهدی باقری اضافه کرد: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی بندر شهید رجایی نخستین مرکز راه اندازی شده در صنایع غرب بندرعباس و دومین واحد در مرکز استان پس از مرکز شهر بندرعباس محسوب می شود.
"آزیتا امیرفخرایی" مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد و دکترای روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: این مرکز به ارایه خدمات مشاور فردی و عمومی، برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های تخصصی روان شناسی در بزرگترین بندر تجاری کشور خواهد پرداخت که منجر به افزایش کیفیت زندگی، کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح کارکنان سلامت کارکنان این بندر به عنوان یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی خواهد شد.
"محمود صابری" معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز اظهار داشت: این مرکز نقطه شروعی برای ارایه خدمات مشاوره روانشناسی به ساکنین شهرک ها و کارکنان بخش های دولتی و شرکت های بخش خصوصی فعال در بندر شهید رجایی خواهد بود که با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مرکز آموزش این بندر راه اندازی شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.