تجلیل از بانوان شاغل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز زن

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر، طی مراسمی از بانوان شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند تجلیل بعمل آمد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل، مریم منصوری دستیار ویژه مدیرعامل درامور بانوان ، معاونین حوزه های مختلف وبرخی مدیران این سازمان برگزار شد؛ ریاض علی فرحانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با اشاره به این مهم که در بعضی از دستگاه های حاکمیتی تبعیض های جنسیتی بعضا مشاهده می شود؛ خاطر نشان کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت مدیرعامل و معاونت های مختلف، چنین نگاهی در این ارگان هرگز وجود نداشته است.

احمد رستمی معاون توسعه مدیریت نیز با ابراز خوشنودی از برگزاری این مراسم و تقدیر از زحمات بانوان شاغل در این سازمان، گفت: متأسفانه کم تر پیش می آید تا تمامی پرسنل اعم از بانوان و آقایان در کنار هم قرار گیرند و برنامه های سازمان را مرور کنند. امیدوارم در سال آینده زمینه های لازم برای برگزاری چنین نشست هایی بیشتر فراهم شود تا همه کارمندان در جریان موضوعات و مسائل سازمان قرار بگیرند.

رستمی همچنین با عنوان کردن بعضی از موضوعات و شرایط موجود پای صحبت برخی از بانوان شاغل در این سازمان نشست که ضمن بیان مشکلات خود، خواهان رسیدگی و حل آنها در سال آینده شدند.

در آخر نیز با اهدای لوح و شاخه گلی از کلیه پرسنل بانوی شاغل در این سازمان تقدیر شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو