امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان ملی استاندارد و منطقه آزاد کیش

سازمان های ملی استاندارد ایران و منطقه آزاد کیش امروز (دوشنبه) با هدف بهره‌گیری از توانمندی های اجرایی‌، فنی، علمی و ظرفیت‌های دو طرف، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه در اجرای مواد ۱۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه و ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی کشور و به استناد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به منظور تعامل ۲ طرف با حضور ‘نیره پیروزبخت’ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و ‘غلامحسین مظفری’ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری کیش امضا و مبادله شد.
بر پایه این گزارش، تایید صلاحیت آزمایشگاه ها، شرکت های بازرسی و مراکز آموزشی، کنترل کیفیت محصولات تولیدی و خدماتی، کنترل کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی، صدور پروانه و گواهینامه های لازم بر اساس قوانین و مقررات، مشارکت در تدوین و ترویج استاندارد های ملی، اجرای مقررات و دستورالعمل های سازمان استاندارد توسط منطقه آزاد کیش و نظارت بر اجرای درست آن با رعایت ماده چهار قانون مقررات صادرات واردات و امور گمرکی مناطق آزاد، از جمله بندهای همکاری این توافقنامه است.
مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت سه سال تعیین شد که در پایان پس از موافقت دو طرف برای دوره های بعدی قابل تمدید است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.