جشنواره کارآفرینی معلمان در منطقه آزاد اروند برگزار شد

جشنواره کارآفرینی معلمان فرهنگی با شعار زنان، اشتغال و کارآفرینی( بکآف) در مدرسه پروین اعتصامی آبادان برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ مریم منصوری دستیار ویژه مدیرعامل در امور بانوان سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در این جشنواره از دست آوردهای بانوان کارآفرین دیدن کرد.

شایان ذکر است امور بانوان آموزش و پرورش آبادان با همکاری مدیریت مدرسه پروین اعتصامی برای شناسایی استعدادها و توانمندی بانوان فرهنگی، اقدام به برگزاری این جشنواره نموده تا از دیگر ظرفیت های این بانوان نظیر صنایع دستی، در امر آموزش نیز استفاده شود.

خاطرنشان باید کرد در راستای اهداف بلند مدت این طرح جهت توانمد سازی و کارآفرینی بانوان، معلمان با آموزش صنایع دستی به دانش آموزان دختر و مادران آنها گامی موثر برداشته اند.

مریم منصوری نیز با ابراز خوشنودی از دیدگاه مثبت اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به حوزه بانوان گفت: با حضور در این جشنواره و دیدن ظرفیت های موجود، قطعا بر اساس نیاز سنجی برنامه های سال جاری و با مشورت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان قطعا حمایت هایی از این بانوان خواهیم کرد.

لازم به ذکر است عواید حاصل از فروش این محصولات دست ساز، جهت کمک به کودکان نیازمند خواهد بود. همچنین این نمایشگاه تا ۲۲ اسفند در مدرسه پروین اعتصامی آبادان برای بازدید عموم برقرار است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.