ورزشکاران حاضر در مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سفیران فرهنگی ارس هستند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در حاشیه دومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس، گفت: هر یک از ورزشکاران حاضر در مسابقات ورزشی ارس، به عنوان سفیران فرهنگی منطقه آزاد ارس در کشور و شهر خود هستند.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده، در این مراسم، گفت: ورزش یکی از شاخصه های گردشگری است و تلاش می کنیم تا گردشگری ورزشی را در ارس فعال کنیم.
داداش زاده با بیان اینکه این مسابقات با عنوان ژئوپارک ارس برگزار می شود، گفت: شناساندن ژئوپارک ارس به عنوان یکی از ژئوپارک هایی که در سال آتی به ثبت خواهد رسید، یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات است و قصد داریم تا این ژئوپارک را به عنوان نگین گردشگری به جهانیان بشناسانیم.
وی تصریح کرد: با استفاده از رویدادهای ورزشی و زبان ورزش می توانیم، جاذبه ها و زیبایی های ارس را به تمام جهان بشناسانیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: علاقمند هستیم تا مسابقات بین المللی بیشتری را در منطقه آزاد ارس میزبانی کنیم و افراد بیشتری را از کشورهای مختلف جهان به ایران و ارس دعوت کنیم.
داداش زاده در پایان با اشاره به سطح بالای برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: ورزشکاران سرشناسی در دوره دوم مسابقات تیراندازی با کمان سنتی شرکت کرده اند و رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان سنتی ترکیه نیز در این مسابقات حضور دارد.
گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس با حضور 40 ورزشکار از کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان در طی دو روز در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو