برگزاری مسابقات بین المللی باعث ارتقای جایگاه ارس در محافل ورزشی جهان می شود

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان سنتی ترکیه در حاشیه برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس، گفت: برگزاری مسابقات بین المللی باعث ارتقای جایگاه منطقه آزاد ارس در محافل ورزشی جهان می شود.

به گزارش فرینا، محمد کوچ، افزود: میزبانی منطقه آزاد ارس در مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، شایسته تقدیر است و در این دوره شاهد ارتقای سطح فنی مسابقات بودیم.
کوچ گفت: این مسابقات باعث شده است تا ارتباط ورزشی دو کشور بیشتر شود و در ترکیه همیشه از میزبانی ارس به نیکی یاد کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه ترکیه امسال با تعداد نفرات بیشتری در مسابقات ارس حاضر شده است، عنوان کرد: در بین بازیکنان ترکیه، ورزشکاران مدال آور جهانی حضور دارند و برخی از کمانداران ایرانی حاضر در مسابقات نیز در صورت شرکت در مسابقات جهانی می توانند مدال آور شوند.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان سنتی ترکیه، در بخش دیگری از صحبت های خود، ضمن دعوت از ورزشکاران ایرانی برای حضور در  مسابقات تیراندازی با کمان سنتی جام فتح ترکیه، گفت: با همکاری دوجانبه ایران و ترکیه، حضور متقابل ورزشکاران دو کشور در تورنمنت های آتی بیشتر می شود.
کوچ خاطرنشان کرد: بدون شک در سال های آتی و با افزایش کشورهای شرکت کننده، این مسابقات به یک برند جهانی در ورزش تیراندازی با کمان سنتی تبدیل خواهد شد.
وی در  مورد بازیکنان ایرانی نیز گفت: ایران می تواند در این رشته ورزشی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
کوچ تاکید کرد: فضای برگزاری مسابقات در ارس نیز بسیار زیبا بود و ارس را مملو از دوستی و مهمان نوازی دیدم.
گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس با حضور 40 ورزشکار از کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان در طی دو روز در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو