مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از موسسه ایران، گفت: در گذشته کارهای خوبی انجام شده، اما همچنان ظرفیت بسیار بالایی در کیش وجود دارد

به گزارش فرینا، غلامحسین سلیمانی افزود: در کیش بهانه برای کار نکردن وجود ندارد و زمینه برای کار بیشتر و انعکاس آن در حوزه رسانه فراهم است.

مظفری گفت: حرکت به سمت پروژه‌های خاص، مانند هتل که باید میدان فوتبال داشته باشد و همچنین فضا‌های عمومی، تفریحی و گردشگری طرفدار دارد. توجه داشته باشیم که پروژه‌هایی که اجرا می‌شود باید با‌کیفیت باشد و برای پروژه‌های عمرانی باید از معماران برجسته استفاده شود.

وی با بیان این‌که مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود، افزود: برای هویت کیش باید تعریف داشته باشیم، تا یک فضای شهری ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یک معرفی خوب باید از کیش برای افراد خاص داشته باشیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند آگاهانه و با شناخت دقیق و درست سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را دنبال کنند.

مظفری افزود: با توجه به محدودیت زمین اولویت با پروژه‌های عام‌المنفعه است که در مسابقات اعلام می‌شود.

در ادامه این نشست مدیر موسسه ایران، گفت: آمادگی داریم ایرنا و روزنامه ایران را در کیش احیا کنیم.

مهدی شفیعی، افزود: برای برنامه نوروز و جشنواره تابستانی و اطلاع‌رسانی پروژه‌ها؛ روزنامه ایران و الوفاق عربی و انگلیسی آماده همکاری هستند.

شفیعی با ذکر این نکته که در حوزه گردشگری صاحب امکانات اطلاع‌رسانی هستیم که در خدمت جزیره زیبای کیش است، تأکید کرد: مجموعه ایران را از خودتان بدانید.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.