توجه ویژه همکاران بر رونق فعالیت های اقتصادی در بندر نوشهر

مدیر کل بنادر مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بر تلاش هرچه بیشتر همکاران برای رونق فعالیت های اقتصادی بندر نوشهر تاکید کرد.

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور روز سه شنبه در نشست صمیمانه با همکاران با تشریح عملکرد اداره کل گفت: نهایی شدن پروژه راه دسترسی مهمترین دستاورد اداره کل در سال جاری بود که خوشبختانه با تلاش و پیگیری مجموعه اداره کل محقق شد. 
انزان پور افزایش سایت کانتینر یخچالی، تعمیرات pm اسکله های بندر نوشهر،اجرایی شدن پروژه های مخازن نگهداری روغن خوراکی و کارخانه چوب خشک کنی،تعویض دیزل ژنراتورها، شناسایی و ساماندهی ایستگاه های گردشگری ساحلی استان (حدفاصل رامسر تا فرح آباد ساری) فراهم نمودن مقدمات ساخت نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق و... را از مهمترین اقدامات سال جاری در راستای توسعه بندر نوشهر برشمرد و خاطرنشان کرد پیگیری مستمر و جدی همکاران در بخش های مختلف، نویدبخش اتفاقات خوبی برای بندر خواهد بود.
وی افزود: در حال حاضر احداث پایانه اختصاصی محصولات کشاورزی در بندر نوشهر در دستور کار قرار دارد که در صورت اجرایی شدن، ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
در ادامه این نشست همکاران، در خصوص مسائل و مشکلات و چالش های فرا روی بندر نوشهر و راهکارهای توسعه این بندر به بحث و تبادل نظر پرداختند و مدیرکل و معاونان نیز توضیحات لازم را ارائه دادند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو