در جریان سفر دو روزه دژپسند به باکو؛

وزیر اقتصاد كشورمان با رییس جمهور آذربایجان دیدار كرد

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در ادامه سفر دوروزه خود به باکو ظهر امروز، جمعه، با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار امور اقتصادی دارایی ایران (شادا) در این دیدار موضوعات مورد مذاکره در سیزدهمین نشست کمیسیون مششترک همکاری های اقتصادی دو کشور و نیز اهمیت اسناد مورد نظر برای امضا در این نشست جهت توسعه روابط اقتصادی فیمابین بررسی شد.

در این دیدار همچنین عزم دو کشور همسایه یعنی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای تقویت روابط دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست راهکارهای گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی، گمرک و مسایل مرزی، ارتباطات، انرژی و محیط زیست، کشاورزی، امنیت غذایی و بهداشت، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری بحث و بررسی شد.

گفتنی است دیدار با نخست وزیر، وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، رییس بانک ملی، رییس راه آهن، رییس گمرک، حضور در همایش اقتصادی مشترک و بازدید از کوی صنعتی پیراللهی حومه باکو دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان به جمهوری آذربایجان بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو