امنیت بهداشت و سلامت مهمانان نوروزی تامین شده است

رییس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تامین امنیت بهداشت و سلامت گردشگران نوروزی با ساماندهی و نظارت بر عملکرد اماکن عمومی و کنترل خدمات واحدهای درمانی و بهداشت عمومی در شهرها و روستاهای جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی با اشاره به سفرهای پرحجم تعطیلات نوروزی در جزیره قشم اظهار داشت: نیروهای کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم طی این ایام نظارت بیشتری بر نحوه عرضه مواد غذایی، آب شرب مصرفی و مراکز توزیع آب شیرین در اماکن پرتجمع دارند.
بهزادی از افزایش ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات مراکز بهداشتی و درمانی و نظارت مستمر بر این مراکز به عنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده نام برد.
 رییس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: تقویت پایگاه های اورژانس جاده ای، استقرار پایگاه های سلامت با همکاری کمیته ها و دستگاه های ذیربط، استفاده بهینه از خدمات اورژانس هوایی و استقرار پایگاه های موقت امداد و نجات و ایستگاه های سلامت اورژانس در مکان های شلوغ، جاذبه های گردشگری و مبادی ورودی جزیره از سایر اقدامات این کمیته در ایام نوروز می باشد.
به گفته بهزادی، داروهای عمومی و ضروری مورد نیاز برای ایام پر تردد جزیره هم در ایستگاه های سلامت و پایگاه های شهری و جاده ای اورژانس تامین شده است.
وی همچنین اعلام کرد: در هنگام بروز مخاطرات بهداشتی و شیوع بیماری های همه گیر، کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم آماده ارائه خدمات ویژه به مراجعه کنندگان است.
رییس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان شرح وظایف کمیته مربوطه بیان کرد: برگزاری مانور مشترک طرح سلامت نوروزی توسط هلال احمر و اورژانس 115 در سطح جزیره هم از دیگر اقدامات این مجموعه می باشد.
شایان ذکر است، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است. این ستاد به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به گردشگران نوروز 1398 از 25 اسفند ماه سال گذشته کار خود را با 9 کمیته در بخش های مختلف شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات ـ امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار ـ ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت وسلامت، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه آغاز نموده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.