جزایر ناز با همکاری پایگاه دریابانی شهرستان قشم ساماندهی شد

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ساماندهی جزایر ناز توسط سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری پایگاه دریابانی شهرستان قشم در نوروز 1398 خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اعلام این خبر بیان کرد:  ساماندهی جزایر ناز به منظور تامین نظم و امنیت بیشترگردشگران و با هماهنگی مدیریت پروژه ساماندهی جزایر ناز و سایت گردشگری کندالو و ستاد اجرایی خدمات سفر قشم صورت گرفته است.
رفیعی از استقرار دو پایگاه ویژه توسط دریابانی خبر داد و افزود: در این دو پایگاه 20 نیروی ویژه به صورت شبانه روزی به تامین امنیت این سواحل می پردازند.
وی ادامه داد: با همکاری دریابانی، پلیس راه و نیروهای انتظامی و به منظور تسهیل در دسترسی ایمن گردشگران به تفریحات هوایی و دریایی، از ورود هرگونه خودرو به محدوده سواحل ماسه ای در این سواحل جلوگیری می شود.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بهره برداری از توقفگاه های ویژه استفاده خودروها را نیز با کمک نیروهای سه گانه دریابانی، پلیس راه و انتظامی امکان پذیر دانست و عنوان کرد: ترافیک و رفت و آمد جاده این منطقه نیز به همت نیروهای پلیس راه، به بهترین شیوه مدیریت می شود.
گفتنی است، جزایر ناز در ساحل جنوبی جزیره در فاصله 24 کیلومتری شهر قشم واقع شده است. این جزایر، یکی از عجایب هفتگانه نگین خلیج فارس به شمار می آید که با ساحل گسترده ماسه ای به ویژه در هنگام جذر و مد و استقرار سایت ورزش های هوایی و دریایی، هرساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.