اجرای طرح های ترافیکی به منظور تسهیل تردد گردشگران نوروزی در قشم

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با جلوگیری از تجمع بازاریابان خانه های استیجاری فاقد مجوز، ورودی شهر قشم ساماندهی و ایمن سازی شد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اشاره به ترافیک حاصل از حضور بازاریابان خانه های استیجاری فاقد مجوز، اظهار کرد: با توجه به این که میدان استقلال در ورودی شهر قشم بوده و به دلیل ساختار هندسی خاص، تجمع بازاریابان منجر به افزایش احتمال بروز حادثه در این نقطه می شد.
رفیعی با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی شهرستان قشم در اجرایی کردن این اقدام افزود: جلوگیری از گسترش و تجمع این افراد در سایر نقاط شهر به ویژه در حاشیه بلوار آزادگان، چهارراه سعدی و میدان حافظ نیز در ادامه این اقدامات به انجام رسید.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از  اصلاحات ترافیکی به منظور روان سازی تردد درون شهری خبر داد و عنوان کرد:  اجرای طرح اصلاح ترافیک در معابر شهری، میادین، خیابان های مجاور مجتمع های تجاری و کمپ پارک ها، همچنین جاده ساحل جنوبی با حضور شبانه روزی و همکاری موثر پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان قشم از ابتدای تعطیلات نوروزی شروع شده و تا پایان آن ادامه دارد.
گفتنی است، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است. این ستاد به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به گردشگران نوروز 1398 از 25 اسفند ماه آغاز به کار کرده و از 9 کمیته در جنبه های مختلف خدمت رسانی تشکیل شده است که شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می شود.    

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.