23 هزار و 500 تَن در طرح نوروز 98 قشم خدمات درمانی گرفتند

رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از خدمت رسانی به 23 هزار و 500 تَن در طرح نوروز 98 در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی با اعلام این خبر بیان کرد: 10 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی علاوه بر بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم در این ایام به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی بودند.
بهزادی از درمان حدود 11 هزار بیمار در مراکز بهداشت و درمان روستایی خبر داد و افزود: 12 هزار و 500 بیمار نیز در مراجعه به مراکز شهری از تاریخ 28 اسفند ماه 97 تا 15 فروردین ماه 98 مورد معالجه قرار گرفتند.
به گفته رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در این ایام، 700 نیروی  کادر بهداشتی و پیراپزشکی در شهرها و روستاهای سطح جزیره به صورت شبانه روزی خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دادند.
وی ادامه داد: اختصاص 10 پایگاه فوریت های پزشکی، اورژانس دریایی، مطب ها و داروخانه های سیار در دو نوبت صبح و عصر از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بود.
بهزادی به حضور 10 اکیپ طرح تشدید بازرسی در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب اشاره کرد و گفت: همچنین در این ایام، واحد های بهداشتی متشکل از تیم های بهداشت محیط و حرفه ای، بیماری های واگیر و غیر واگیر، سلامت خانواده، سلامت روان و فوریت های پزشکی 115 در سه شیفت خدمات خود را به شهروندان و مهمانان نوروزی ارایه کردند.
رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان از عدم بروز هرگونه سانحه جانی در این ایام ابراز خوشوقتی کرد و ادامه داد: امید است گردشگرانی که برای تعطیلات نوروزی امسال جزیره قشم را به عنوان مقصد سفر انتخاب کردند، بهترین خاطرات را در قشم تجربه کرده باشند.
جزیره قشم دارای 25 مکان طبیعی و بیش از 200 محوطه تاریخی است. غارهای خوربس، غار نمکی، جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم از جمله جاذبه های گردشگری قشم است. همچنین سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو