شیطنت ترامپ نشان دهنده عصبانیت اسکتبار جهانی از تلاش های سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه ناحیه جلفا گفت: شیطنت جدید استکبار جهانی، نشان دهنده عصبانیت ترامپ و سایر سران اسکتبار از تاثیرگذاری فعالیت ها و تلاش های سپاه پاسداران است. 

به گزارش فرینا، سرهنگ شریفی با اشاره به حرکت خودجوش مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور در سپاه ناحیه جلفا، گفت: حرکت امروز مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس، حمایت از سپاه و پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب است.
وی افزود: تمام کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس، بسیجیانی هستند که در شرایط حساس اقتصادی از کشور اسلامی ایران دفاع می کنند. 
سرهنگ شریفی تاکید کرد: در اینکه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با لباس سپاه در جلسه اخیر مجلس حاضر شدند نیز نشان دهنده وحدت و همدلی در جمهوری اسلامی ایران است. 
فرمانده سپاه ناحیه جلفا با بیان اینکه، پاسداران انقلاب اسلامی غریبانه زندگی می کنند، عاشقانه خدمت می کنند، شجاعانه می جنگند و مظلومانه شهید می شوند، خاطرنشان کرد: انتخاب روز میلاد باسعادت سیدالشهدا (ع) به عنوان روز پاسدار توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، افتخار بزرگی برای پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می شود. 
سرهنگ شریفی در پایان گفت: ما با تاسی از الگوی خود، حضرت سیدالشهدا علیه السلام تا آخرین نفس در میدان مبارزه ایستاده ایم تا از اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم. 
گفتنی است، مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس در یک حرکت خودجوش برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در سپاه ناحیه جلفا حضور یافته و از ایثارگری پاسداران انقلاب اسلامی، قدردانی کردند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو