فاینكس در فرهنگ سازی بازار سرمایه بی نظیر است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را ابتکاری مهم دانست که عملکرد آن در مقولاتی همچون فرهنگ سازی بازار سرمایه بی نظیر است.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، شاپور محمدی افزود: ما هرسال فاینکس را به عنوان رویداد مهمی که در فرهنگ سازی بازار سرمایه نقش اساسی و بسیار مهمی دارد برگزار می کنیم و امسال هم این موضوع به عنوان شیوه ای برای آموزش غیرمستقیم و انتقال مطالبی که برای سرمایه گذاران حائز اهمیت است، دنبال خواهد شد.
محمدی با اشاره به دیگر ویژگی های نمایشگاه گفت: افزایش ارتباطات را می توان از ویژگی های موثر نمایشگاه اعلام کرد؛  نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تحولی است که مخاطبان خود را پیدا کرده است و هر سال هم با قوت هر چه بیشتر دنبال می شود.
وی افزود: از سوی دیگر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که بزرگترین رویداد مالی کشور هم به حساب می آید، می تواند سواد سرمایه گذاری در بازار سرمایه را افزایش دهد. در این حالت مردم به این سطح از دانش می رسند که خرید و فروش سهام را با ریسک پایین تری انجام دهند.
سخنگوی سازمان بورس در عین حال نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را فرصت بازاریابی برای نهادهای مختلف دانست و گفت: نمایشگاه فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌ها و نهادهای مالی است تا مخاطب و مشتری خود را از این طریق جذب کنند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: فاینکس می‌تواند حلقه اتصال سه بازار مهم مالی کشور باشد که منجر به تولید ابزارهای جدید برای اقتصاد و رونق تولید شود. همچنین ابزارهای مشترک و محصولات مالی که این سه بازار ارائه می کنند، قطعا برای فرهنگ سازی کمک کننده خواهند بود.
گفتنی است؛ فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو