سرمایه گذاری 1143 میلیارد ريالي در بخش های گردشگری دريايي و فرآورده های نفتی هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی، از انعقاد دو قرارداد سرمایه گذاری به ارزش یکهزار و 143 ميليارد ريال در بخش های گردشگری دریایی و تجارت فرآورده های نفتی این استان و اشتغالزایی برای 100 نفر طی ماه نخست بهار سال "رونق تولید" خبر داد. 

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور با اعلام این خبر گفت: طی نخستین ماه کاری سال 1398 كه به نام سال رونق توليد نامگذاری شده، دو فقره قرارداد سرمايه گذاري در مجموع به مبلغ یکهزار و 143 ميليارد ريال در اداره كل بنادر و دریانوردی هرمزگان منعقد شد. 
عفیفی پور افزود: در راستاي تاكيدات دولت تدبير و اميد در زمينه رونق بخشی به صنعت گردشگري دریایی و لزوم توسعه امکانات و زير ساختهاي تفریحات دریایی در مرکز استان هرمزگان، طي نخستین ماه بهاری امسال، قراردادي به مبلغ 419 ميليارد ريال با بخش خصوصی به منظور راه اندازی يك مجتمع بزرگ گردشگري و تفريحات دريايي به امضا رسید كه شامل ساخت اسكله، كشتي تفريحي و يك مجموعه رستوران با پکیج های متنوع است. 
وی اشتغالزايي مستقيم این طرح سرمایه گذاری در بندر شهيد حقاني را 51 نفر اعلام کرد و افزود: بهره برداري از اين طرح مي تواند تحولی قابل توجه در حوزه جذب گردشگري دريايي با مرکزیت شهر ساحلی بندرعباس ايجاد نمايد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر اين، با هدف افزايش رونق توليد و كمك به چرخه صادرات كشور، قرارداد ديگري نیز در زمينه احداث مخازن نگهداري فرآورده هاي نفتي به مبلغ 724 ميليارد ريال در بندر شهید رجایی به امضا رسيد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی، اشتغالزايي این طرح را نيز 46 نفر اعلام کرد و گفت: با اجرای کامل اين دو قرارداد سرمایه گذاری، در مجموع زمينه اشتغالزايي مستقیم برای شماری نزدیک به 100 نفر در پايتخت دريايي ايران فراهم می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.