منطقه آزاد چابهار می تواند به توسعه منطقه و کشور کمک کند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر به چابهار با بیان اینکه چابهار به عنوان یکی از امکانات کشور برای ترانزیت و ایجاد شبکه حمل و نقل بین المللی است گفت: منطقه آزاد چابهار می تواند به توسعه منطقه و کشور کمک کند.

به گزارش فرینا، "محمد جواد ظریف" افزود: این منطقه همچنین می تواند به ثبات و امنیت کشورهای افغانستان، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران کمک نماید.

ظریف با اعلام اینکه چابهار یکی از اولویت های سیاست خارجی ما و توسعه شرق کشور است گفت: تمام تلاش وزارت خارجه این است که از فرصت هایی که در چابهار است با کمک شرکای مان در مجامع بین المللی استفاده بکند.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: خوشحال هستم که این فرصت به دست آمد تا بازدیدی از چابهار داشته باشم تا ان شاءالله با آگاهی بیشتر در این زمینه تلاش کنم.

گفتنی است؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه دوم خرداد، با گروه همراه خود از فرودگاه کنارک وارد این منطقه شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار قرار گرفتند و در ادامه از مجتمع پتروشیمی نگین مکران منطقه آزاد چابهار بازدید و ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل های مختلف منطقه آزاد چابهار همچنین از بنادر شهید بهشتی کلانتری بازدید به عمل آورد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو