نشست معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس با معاونت آموزشی ستاد مرکزی اقامه نماز کشور

ایفای نقش منطقه آزاد ارس بعنوان یکی از مناطق الگو در کشور با توجه به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و مدرسه در آبان ماه در استان گلستان از مهمترین محورهای این نشست بود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته توسط سازمان منطقه آزاد ارس در تجهیز و توسعه نمازخانه های عمومی و مدارس منطقه، اعلام آمادگی کرد براساس دستورالعمل ستاد اقامه نماز نسبت به تکمیل و تجهیز و تمهید شرایط ترویج و اقامه نماز در مدارس و ارائه الگویی موفق در سطح کشور اقدام شود.

دکتر سرگزی نیز با اشاره به ظرفیت های محلی و بومی منطقه ارس و تقدیر از فعالیت های خوب منطقه آزاد ارس که در اجلاس سالهای قبل منجر به تقدیر از طرف ستاد مرکزی گردید، ابراز امیدواری کرد همکاری مناسبی در خصوص اجلاس استانی و سراسری نماز بین دو نهاد شکل گیرد.

گفتنی است؛ در سالهای گذشته سازمان منطقه آزاد ارس نسبت به تجهیز مناسب نمازخانه های عمومی، مدارس و بین راهی منطقه و نیز احداث نمازخانه های جدید اقدام نموده و با تمهید شرایط لازم به منظور انجام فعالیت های مرتبط با حوزه نماز بویژه اقامه نماز جماعت در مراکز گردشگری، بعنوان دستگاه برتر در این حوزه انتخاب و مورد تقدیر ستاد مرکزی اقامه نماز کشور نیز قرار گرفت.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.