محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

آغاز به کار رسمی ارس ریل با برگزاری تورهای ملی به مقصد ارس

اولین قطار تور گردشگری ارس، 30 تیر 98 از مشهد عازم منطقه آزاد ارس خواهد شد و قطار دوم نیز اول مرداد از تهران به مقصد ارس حرکت خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از آغاز به کار رسمی ارس ریل با برگزاری تورهای مشهد به ارس و تهران به ارس در روزهای آتی خبر داد.
به گزارش فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر، گفت: اولین قطار تور گردشگری ارس، 30 تیر 98  از مشهد عازم منطقه آزاد ارس خواهد شد و قطار دوم نیز اول مرداد از تهران به مقصد ارس حرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به برگزاری هفتگی این تورها، تاکید کرد: بهترین و مجهزترین واگن های شرکت رجا به صورت چارتر برای گردشگران در نظر گرفته شده است و بسته های جذابی برای گردشگران علاقمند به حضور در منطقه آزاد ارس ارائه می شود.
نریمان خاطرنشان کرد: هم اکنون بسته هایی چون 4 روز اقامت در ارس و تبریز برای مسافران از مبدا مشهد و بسته های 3 روز اقامت در ارس و تبریز و 2 روز اقامت در ارس برای مسافرین از مبدا تهران در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه اهداف برگزاری تورهای گردشگری به مقصد ارس، گفت: شرکت راحت ریل ارس در راستای توسعه حمل و نقل مسافری و رونق گردشگری و بازار منطقه آزاد ارس تاسیس شده است و برگزاری تورهای گردشگری نیز در همین راستا پیگیری می شود.
نریمان با بیان اینکه خرید واگن و فعالیت مستقل در حوزه ریلی، از برنامه آتی این شرکت است، افزود: ارس ریل در مرحله اول در زمینه گردشگری و تورهای مسافرتی فعالیت کرده و بیشترین توان خود را روی جذب گردشگر و کمک به پر شدن ظرفیت هتل های تازه تاسیس منطقه آزاد ارس گذاشته است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون کارگزاری به این منظور در تهران تعیین شده و با آژانس های برتر استان های تهران و مشهد همکاری می کنیم.
وی تصریح کرد: این تورها در مرحله اول به مدت 2 ماه در فصل تابستان فعالیت خواهند کرد و با افزوده شدن تورهای علمی و دانشجویی از فصل پاییز، میزان گردشگران منطقه آزاد ارس به مراتب افزایش خواهد یافت.
نریمان با اشاره به خدمات ارائه شده در تورهای ملی گردشگری ارس، گفت: در اختیار گذاشتن خودروی وی آی پی و گشت رایگان در این تورها در نظر گرفته شده است و تلاش می شود تا با کاهش هزینه های سفر بتوانیم تعداد بیشتری گردشگر را جذب این تورها کنیم.
وی ادامه داد: برای مسیر برگشت نیز تورهایی از منطقه آزاد ارس به مشهد برنامه ریزی می شود و به این منظور نیز صحبت هایی صورت گرفته است تا علاوه بر ارسوندان، شهروندان نخجوانی که علاقه زیادی برای سفر به مشهد مقدس دارند را نیز جذب این تورها کنیم.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، در زمینه جذب گردشگران خارجی نیز گفت: اولویت کنونی سازمان منطقه آزاد ارس برگزاری تورها و جذب گردشگر از کشورهای عراق و چین است.
نریمان خاطرنشان کرد: با آژانس های معتبر پایتخت که در زمینه ورود گردشگر خارجی فعالیت می کنند، رایزنی کرده ایم تا ارس را به لیست مقصدهای نهایی خود اضافه کنند.
وی در پایان عنوان کرد: شرکت ارس ریل فعلا بر روی گردشگری ریلی تمرکز کرده است ولی در برنامه های آتی، این شرکت می تواند در زمینه تورهای تجاری از طریق خطوط هوایی نیز فعالیت کند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو