مشاور رییس جمهور؛

دستاوردهای مثبت کمیته راهبردی فناوری اطلاعات با گذشت یک سال

پنجمین جلسه کمیته راهبردی فناوری اطلاعات مناطق آزاد با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونین دبیرخانه شورایعالی در تهران برگزار شد. 

به گزارش فرینا، بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص سامانه‌های در حال راه‌اندازی بر اساس برنامه پیاده‌سازی پروژه پنجره واحد، وضعیت استقرار سامانه ثبت شرکت‌ها در مناطق و همچنین راهکارهای بهبود وضعیت مکاتبات فراسازمانی عادی و محرمانه از محورهای این نشست بود.
مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویزه اقتصادی در این نشست ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد اعضای کمیته راهبردی فناوری اطلاعات گفت: حدود ۱ سال از تشکیل کمیته راهبردی فناوری اطلاعات دبیرخانه شورایعالی با حضور مدیران فناوری اطلاعات و معاونین توسعه مدیریت مناطق می گذرد و در این مدت کوتاه دستاوردهای چشم‌گیر آن به خوبی قابل ملاحظه است.

مرتضی بانک افزود: راه‌اندازی سامانه‌های ضروری و مورد نیاز دبیرخانه شورایعالی و مناطق آزاد و مسیر پیشرفت پروژه پنجره واحد کاملا رضایت بخش است.

او افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم با همین سامانه‌ها به توقعات و نیازهای سایر سازمان‌ها از مناطق آزاد کشور پاسخگو باشیم و مسیر شفافیت را به درستی طی کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست همچنین در خصوص شیوه برگزاری جلسات مجازی در راستای کاهش هزینه‌های سازمان بحث و بررسی شد و مقرر شد آئین نامه این جلسات تهیه و تنظیم گردد. 
یادآور می شود؛ پیش از این کلیه‌ جلسات کارگروه‌های تخصصی فناوری اطلاعات مناطق آزاد در سال ۱۳۹۸ به صورت مجازی برگزار شده است. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.