صدور مجوز فعالیت اولین دفتر کاریابی بین المللی در منطقه آزاد ارس

رییس اداره کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد ارس از صدور مجوز فعالیت اولین موسسه مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، هدایت بایرام زاده گفت: از جمله مهم ترین وظایف و ماموریت های پیش بینی شده برای دفاتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در کشورهای خارجی، فراهم نمودن زمینه لازم به منظور تسهیل اعزام نیروی کار ایرانی و حمایت از نیروی کار ایرانی شاغل در کشور هدف، کمک به کاهش بیکاری و توسعه اشتغال و بازگشت ارز به داخل کشور است.
بایرام زاده افزود: صدور مجوز فعالیت موسسه کاریابی بین المللی پس از انتشار فراخوان، جمع بندی متقاضیان توسط اداره کار و خدمات اشتغال، بررسی مدارک و شرایط و نیز مصاحبه و آزمون و صرفا برای مدیران موسسات مشاوره شغلی که دارای مجوز فعالیت از سرزمین اصلی می باشند امکانپذیر می باشد.
گفتنی است؛ شرکت آرمان پدیده ماندگار ارس به عنوان تنها دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در کشور دانمارک و دارای مجوز کاریابی بین المللی از سرزمین اصلی می باشد که مجوز فعالیت این موسسه در منطقه آزاد ارس به مدت یک سال صادر گردید.
شایان ذکر است؛ پیش از این نیز در محدوده منطقه آزاد ارس، مجوز دو موسسه مشاوره شغلی و کاریابی داخلی با نام های ارس کار و رفاه کار صادر گردیده است در زمینه شناسایی، معرفی و اعزام نیرو به شرکت های مستقر در محدوده منطقه آزاد ارس مشغول به فعالیت می باشند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو