با حکم مشاور رییس جمهور؛

سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست معاونت برنامه ریزی» این دبیرخانه را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در حکمی (یکشنبه 20 مردادماه) «جعفر آهنگران» را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.
در حکم «جعفر آهنگران» آمده است:
نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.

برنامه ریزی، بررسی برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سازمان‌های مناطق آزاد، ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و نظارت عملیاتی بر حسن اجرای راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌های بلندمدت و سالیانه، سنجش پیشرفت و موفقیت های مناطق آزاد در قالب شاخص های کمی در جهت تحقق اهداف نقشه راه کلان مناطق آزاد از مهمترین وظایفی است که انجام آن با همکاری، همدلی و تعامل اثربخش با همکاران سازمان‌های مناطق آزاد و با بهره گیری از توانمندی نیروهای دلسوز و کارآمد مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با تلاش وافر در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

«جعفر آهنگران»، مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی، گرایش توسعه منابع انسانی است.

از مهمترین سوابق کاری جعفر آهنگران می توان به، مشاور دبیر در امور مناطق ویژه اقتصادی و مدیریت هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو