با حضور ۱۲۰ فعال رسانه ای گیلان؛

آئین نکوداشت روز خبرنگار در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

در آیین پاسداشت روز خبرنگار سازمان منطقه آزاد انزلی، از پیشکسوتان رسانه گیلان زمین توسط رضا مسرور مدیرعامل سازمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فرینا، در مراسمی که با حضور تعداد زیادی از فعالین رسانه ای استان گیلان در تالار فرهنگی منطقه برگزار شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به تغییرات رخ داده در این منطقه ظرف شش سال گذشته، اظهار داشت: موفقیت های منطقه آزاد انزلی در شاخص های اقتصاد مقاومتی و پروژه های عمرانی در سایه تلاش های پرسنل این سازمان، همراهی نهادها و رسانه های استان تحقق یافته است.

 رضا مسرور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به افکار عمومی و جامعه تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، رسانه های کشورمان با تکیه بر ظرفیت ها و تخصص خود از نقش محوری در مسیر عبور از این برهه خاص برخوردار می باشند.

مسرور نکوداشت این روز را فرصت ارزشمندی قلمداد کرد تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید و افزود: خبرنگاران دیده‌بانان جامعه در میسر هدایت افکار عمومی نقش مهمی ایفا کرده و از طریق شناخت دقیق انتظارات و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولین نقش مهمی در تعالی کشور ایفا نموده اند، و ارتقاء شاخص های آگاهی و شفافیت مرهون مساعی ارزشمند رسانه ها است، موضوعی که موجبات گسترش اعتماد و وفاق ملی و تعمیق روحیه امید در سطح جامعه می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: با عنایت به جایگاه رسانه ها به عنوان منتشر کننده اخبار و رویدادها، در بررسی کارشناسانه عملکرد نهادها و گسترش آگاهی عمومی؛ خبرنگاران از نقش محوری در دست یابی به اهداف توسعه پایدار و به ویژه افق سند چشم انداز توسعه ایران ۱۴۰۴ برخوردار می باشند.

مسرور با تجلیل از زحمات پیش کسوتان عرصه خبر استان گیلان، افزود: تعامل و همکاری رسانه ها در کنار بازنشر اخبار، رویدادها و توانمندی های منطقه آزاد انزلی قابل تقدیر است و بی شک رسانه های استان نقش موثری در بازشناسی فرصت ها و چالش های پیش روی این منطقه در مسیر تحقق اهداف ترسیم شده، ایفا خواهند نمود.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی از زحمات ۱۲۰ خبرنگار و فعال حوزه رسانه استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو