اطلاعیه

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی انتشار خبری مبنی بر انتصاب يكی از مشاوران «منصوب به يكی از مسئولان كشوری» اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی انتشار خبری مبنی بر انتصاب يكی از مشاوران «منصوب به يكی از مسئولان كشوری» موارد ذيل جهت تنوير افكار عمومی به اطلاع عموم رسانده می شود:

1- از سابق تعدادی مشاور در سازمان منطقه آزاد کیش با عناوین مختلف و بعضا از نظر سمت نزدیک به هم مشغول فعالیت بوده اند. تعداد این مشاورین بیست و سه نفر بود که جناب آقای دکتر مظفری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ماه گذشته به دلیل مغایرت قانونی با قوانین سازمان استخدامی کشور نسبت به لغو حکم مشاورین اقدام و از این مشاورین که دارای سوابق علمي و تخصصي بوده اند درخواست کردند که در دو کارگروه و شورای مشورتی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اطلاع رسانی و کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری به سازمان منطقه آزاد کیش تحت مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری کمک نمایند.

2- لازم به ذکر است اعضای دو کارگروه شواری مشورتی هیچگونه رابطه استخدامی با سازمان منطقه آزاد کیش ندارند و به صورت افتخاری در این دو کارگروه عضویت خواهند داشت.

3- بر اساس آیه کریمه «وشاورهم فی الامر»، مشاورت در سرلوحه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش است و استفاده از ظرفيت كارشناسان و متخصصان در شوراهای مشورتی رويه ای مرسوم در دستگاه هاست و از تجربيات و نظرات آنها در بهبود شرايط و پيشبرد اهداف استفاده می شود. استفاده از ظرفیت علمی و کارشناسی افراد علاقمند به جزیره زیبای کیش تا کنون دستاوردهای ملموس در حوزه های سرمایه گذاری، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری برای جزیره زیبای کیش و کیشوندان محترم داشته است.

روابط عمومی و امور بین الملل

سازمان منطقه آزاد کیش

25 مرداد ماه 1398

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو