وزیر اقتصاد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان: 

تاكید بر تحقق كلیه ابعاد سیاست های كلی اقتصاد مقاومتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان بر تحقق کلیه ابعاد سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد. 

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند جانشین ریاست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان طی سخنانی در جلسه این ستاد در اصفهان ضمن تاکید بر تحقق کلیه ابعاد سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: هدف اقتصاد مقاومتی رشد پويا، بهبود شاخص هاي مقاومت اقتصادي و دستيابي به اهداف سند چشم انداز است و توسعه درون زا، برون نگر، دانش بنيان، عدالت محور و مردمي بودن رويكرد هاي آن است.
وزیر اقتصاد افزود: اقتصاد مقاومتی تعامل با دنیای پیرامون از زاویه انتقال فنآوری های نو، افزایش صادرات ایران به دنیا و تامین مالی را پیگیری می کند و به دنبال افزایش سهم اقتصاد کشور در اقتصاد جهانی و استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی داخلی به منطور جهش اقتصادی کشور است.
 دژپسند گفت: وقتی صحبت از اقتصاد دانش بنیان می شود، جهت گیری ما این است که از نظر اقتصادی، علمی و فنآوری، در افق سال ۱۴۰۴، رتبه نخست را در منطقه داشته باشیم.
 وی تصریح کرد: اقتصاد مطلوب ما، یک اقتصاد پویا و پرتحرک است که بتواند اشتغالزایی و افزایش مستمر سرمایه گذاري را به همراه داشته باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور فعالیت بسیار خوبی در اقتصاد دانش بنیان دارد و مطالعات اقتصادی خوبی در استان توسط اندیشمندان صورت گرفته است که امیدواریم این مطالعات مورد استفاده مرکز و سایر استان ها قرار بگیرد.

در طي اين نشست پيشنهادات ارايه شده توسط دستگاه هاي ذيربط استاني مورد بررسي و تصميم گيري قرار گرفت. شايان ذكر است در اين جلسه نكات مرتبط با مسايل بانكي، گمرك و ماليات كه استان در بهبود محيط كسب و كار با آنها مواجه است با حضور مقامات ذيربط ملي و استاني بررسي شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو