مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

اهمیت نقش هلال احمر در ارتقای ایمنی و سلامت سرمایه گذاران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ ایمنی و سلامت دومقوله بسیار مهم در جذب سرمایه گذاران است و هلال احمر در جبهه نخست تامین ایمنی و بازوی دولت در تامین سلامت جامعه می باشد.

به گزارش فرینا، در دیدار مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی شاخص ایمنی و سلامت را در انتخاب مقصد سرمایه گذاری بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: هلال احمر خدمات شایسته ای به مردم ارائه می دهد و لذا باید به رعایت استاندارها در ارائه خدمات توجه جدی داشت و در ارائه خدمات سلامت از دانش روز و متدهای نوین جهانی بهره مند شد.

عبدالرحیمی مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه های بهداشت و درمانی منطقه را جزو وظایف این سازمان دانست و افزود:‌ اصلاح و رفع خطرات جاده ای به منظور کاهش تلفات حوادث رانندگی در منطقه در دستور کار مدیریت سازمان است.

سعید رهبر مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: از اولویت‌های هلال‌احمر، تامین ایمنی و کمک به تامین سلامت جامعه است چرا که هلال‌احمر عزم راسخ برای برداشتن باری از دوش دولت در حوزه سلامت دارد و در این خصوص نیز آماده همکاری با سازمان منطقه آزاد ماکو هستیم.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو