کودکان کیش خانه دار شدند

با هدف ارتقای تسهیلات گردشگری و ایجاد فراغت و آسودگی خیال خانواده ها در هنگام خرید در بازارها، خانه کودک کیش در مرکز جزیره به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از کیش، با توجه به اینکه جزیره مرجانی کیش یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور با نزدیک به دو میلیون گردشگر در طول سال است که قریب به اتفاق سفرها به همراه خانواده صورت می گیرد نگهداری از کودکان در هنگام خرید موجب خستگی خانواده و کودکان می شود وجود یک مرکز نگهداری از کودکان ضروری به نظر می‌رسید.
معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه افتتاح این مرکز با اشاره به این مطلب افزود: ایجاد محیطی امن با استفاده از برنامه ای سرگرم کننده که علاوه بر رفع دغدغه خانواده‌ها در هنگام گردش‌های طولانی و خرید در مراکز تجاری موجب تفریح و سرگرمی کودکان شود از مهم‌ترین مسائلی است که در بخش گردشگری باید به آن توجه داشت.
مسعود توفیقی با بیان اینکه این مرکز به صورت رایگان و در یکی از ساختمان های جزیره کیش که دارای بافت قدیمی است راه اندازی شده است، افزود: حفظ و نگهداری از این ساختمان به عنوان یکی از یادگاری‌های جزیره کیش در کنار ایجاد محیطی آرام و امن برای کودکان با ایجاد فرصت‌های آموزشی و تفریحی مانند قصه‌نویسی، تماشای فیلم و انیمیشن و بازی‌های کودکانه از مهم‌ترین اهداف ایجاد این مرکز است.
گفتنی است؛ خانه کودکان جزیره کیش در ساختمان سابق پلیس راهور پس از بازسازی و تعمیرات مورد نیاز فعالیت خود را آغاز کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو