همزمان با روز ملی بزرگداشت حافظ برگزار می شود؛

گردهمایی شاعران هرمزگان در قشم

همزمان با روز ملی بزرگداشت حافظ (20 مهرماه)، آیین «شبی با حافظ» با حضور بزرگان ادب و هنر قشم و هرمزگان در مرکز بین المللی رشد برگزار می شود.

به گزارش فرینا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این سازمان گفت: حافظ خوانی و تقدیر از اعضای باسابقه و پیشکسوت انجمن های شعر استان هرمزگان بخشی از این آیین خواهد بود.

علیرضا کمساری ادامه داد: در این مراسم شاعران شناخته شده ای از انجمن های شعر بندرعباس، قشم، میناب و چند شهر دیگر استان هرمزگان به شعرخوانی می پردازند.

کمساری با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری، اضافه کرد: تقویت فضای فرهنگی و هنری جامعه، موجب اثربخشی مثبت در شکل گیری فضای اجتماعی می شود و با اقدامات و حمایت های انجام شده در قشم شاهد رونق انجمن های فرهنگی پرسابقه و فعال در این منطقه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: تعامل با شاعران و هنرمندان استان و کشور موجب شکوفایی فضای فرهنگی جامعه و ایجاد تبادل فکری بین هنرمندان می شود و دعوت هنرمندان استانی و کشوری در مراسم های مناسبتی جزیره نیز با همین هدف انجام می شود.

گردهمایی «شبی با حافظ» همزمان با روز ملی بزرگداشت حافظ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری انجمن شعر  قشم از ساعت 20 شامگاه شنبه بیستم مهرماه در مرکز بین المللی رشد برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.