خدمات آزمایشگاهی استاندارد قشم در رتبه برتر استان هرمزگان

شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم به عنوان برترین ارائه کننده خدمات آزمایشگاهی استان هرمزگان با کسب رتبه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش فرینا، همزمان با آئین روز جهانی استاندارد (22 مهر) در بندرعباس مرکز استان هرمزگان، از خدمات ارائه شده شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم با اهدای لوح، تقدیر شد.
در لوح اهدایی به شهروز آبراری مدیرعامل این شرکت آمده است؛ دستاوردهای ماندگار و ارزشمند همواره در گرو افکار بلند و تجربیات گرانقدر انسان هایی است آگاه، که دلسوزانه و با تمام توان در ترسیم آینده ای درخشان تلاش می کنند.
همچنین تاکید شده، لوح برترین آزمایشگاه استان هرمزگان در سال رونق تولید براساس ارزیابی یکساله صورت گرفته بر نحوه ارائه خدمات آزمایشگاهی و رعایت ضوابط استاندارد، به شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم اهدا می شود.
مدیرعامل شرکت نظارت برضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم، کسب این موفقیت و رتبه برتر آزمایشگاهی از میان 50 آزمایشگاه استان هرمزگان را نتیجه هماهنگی و تلاش جمعی همکاران شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم برشمرد.
شهروز آبرای همچنن از حمایت مستمر حمیدرضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم از این شرکت در راستای ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان، تقدیر کرد.
بنا به این گزارش، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از سال 1374 و در راستای اجرای ماده 4 قانون مقررات صادرات، واردات و امور گمرکی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور، فعالیتش را در منطقه آزاد قشم آغاز کرده است.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نوبه خود این موفقیت را به مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم و همکاران این مجموعه شادباش می گوید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو