با همکاری هیات کاراته سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

نمایش زیبای ۲۰۰ ورزشکار قشمی در دو سبک کیوکوشین و شوتوکان

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی آلیک قشم گفت: ۲۰۰ ورزشکار کاراته کای این جزیره از باشگاه آلیک حرکات زیبایی از دو سبک کیوکوشین و شوتوکان را در پارک ساحلی آفتاب شهر قشم به نمایش گذاشتند.

به گزارش فرینا، سمیه شهبازیان افزود: گردهمایی و نمایش ورزشی این کاراته کاهای باشگاه آلیک با همکاری هیات کاراته منطقه آزاد قشم و به مناسبت هفته تربیت بدنی (۲۶ مهر تا ۲ آبان) در دو بخش بانوان و آقایان با استقبال مردم و خانواده ورزشکاران برگزار شد.
شهبازیان گفت: در این برنامه نمایشی ۱۰۰ نفر بانو و ۱۰۰ نفر از آقایان کاراته کا در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حرکات زیبای دو سبک کیوکوشین و شوتوکان سرعتی را اجرا کردند. 
وی تصریح کرد: با حمایت های بی دریغ حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های ورزشی این جزیره به ویژه ورزش های رزمی، خوشبختانه ورزشکاران کاراته کای باشگاه آلیک توانسته با کسب عناوین برتر نام این منطقه آزاد را در سطح ملی و بین المللی درخشان تر کند. 
گفتنی است؛ کاراته کاهای منطقه آزاد قشم در سال های گذشته و در رده های کمربند مشکی مسابقات جهانی و بین المللی در مسکو، ترکیه، گرجستان و ارمنستان موفق به کسب مدال های رنگارنگ طلا، نقره و برنز شده بودند.
باشگاه آلیک قشم همچنین با همکاری هیات کاراته منطقه آزاد قشم موفق به میزبانی برگزاری چندین دوره مسابقات ملی با حضور کاراته کاهای نقاط مختلف کشور و یک دوره میزبانی مسابقات بین المللی را هم در کارنامه خود دارد.
جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو