بررسی راهکارهای رفع موانع بازار کالاهای همراه مسافر در اروند

طی نشستی چند جانبه در محل فرمانداری ویژه آبادان، مشکلات بازار کالاهای ته لنجی و همراه مسافر، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا؛ این نشست با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندارویژه آبادان و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری ویژه این شهر با محوریت بررسی مشکلات و موانع موجود در بازار کالاهای ته لنجی و ایجاد راه کار در جهت رفع موانع موجود، برگزار شد.

اسماعیل زمانی با  تاکید بر رعایت قوانین مناطق آزاد، تصریح کرد: تسهیل در انجام امور مربوط به واردات کالا خصوصا کالاهای همراه مسافر، از جمله مزایای اعمال قوانین مربوط به مناطق آزاد است که باید با پیگیری های مجدانه شاهد عملی شدن آن در منطقه آزاد اروند باشیم.

سید زین العابدین موسوی نیز ضمن اشاره به این موضوع که اگر کنترل های گمرکی در خروجی های محدوده منطقه آزاد اجباری شود هیچ نهادی مانع توزیع کالا در سطح منطقه نخواهد شد، افزود: در صورت اعمال این قانون، کل منطقه آزاد اروند، بارانداز آزاد محسوب می شود.

در آخر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز این قول را داد که با برگزاری نشستی استانی پیرامون موضوع مورد بحث، هماهنگی های لازم با دستگاه‌های نظارتی انجام شود و شرایط واردات و ترخیص کالای ته لنجی به منطقه تسهیل و بسترهای لازم برای واردات کالا طبق قوانین مناطق آزاد تامین شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.