سفیر جمهوری صربستان وارد قشم شد

سفیر جمهوری صربستان در ایران در ابتدای ورود به فرودگاه قشم از سوی مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش فرینا، این نخستین سفردراگان تودروویچ به جزیره قشم است که با هدف آشنایی و معرفی پتانسیل های اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد قشم صورت می گیرد.

بازدید از پروژه های اقتصادی حوزه نفت و انرژی جزیره قشم و دیدار با حمیدرضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از اهداف اصلی این سفر است.

سفیر صربستان در ایران در ابتدای حضور در جزیره قشم از چند پروژه  اقتصادی حوزه نفت و انرژی جزیره قشم بازدید کرد و با ظرفیت های موجود در منطقه آشنا شد.

در این سفر علی یدقار، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سفیر صربستان در ایران را از تهران تا جزیره  همراهی کرد و حسین مرادی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان نیز به نمایندگی از حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در فرودگاه بین المللی قشم از وی استقبال کرد.

براساس این گزارش قرار است طی هفته های آینده رییس جمهور کشور صربستان همراه با هیاتی از فعالان اقتصادی آن کشور به ایران سفر کند و حضور سفیر صربستان در قشم می تواند زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در جزیره باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو