کیش میزبان 15 کشور در بزرگترین رویداد اقتصادی و بین المللی

یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان تجاری کیش اینوکس ایران، با حضور هیات های دیپلماتیک بیش از 15 کشور جهان، 27 آبان در کیش گشایش می یابد.

به گزارش فرینا، نمایشگاه اینوکس کیش با هدف رونق تولید و شکوفایی اقتصاد ملی و حضور هیات های دیپلماتیک بیش از 15 کشور جهان با پوشش خبری گسترده بیش از 150 خبرنگار داخلی و خارجی از 27 تا 30 آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.
برگزاری 37 نشست و همایش تخصصی داخلی و بین المللی، حضور نخبگان اقتصادی کشور، حضور بیش از 20 سخنران کلیدی و بلند پایه از کشورهای مختلف در پنلها و نشستهای تخصصی، حضور بیش از 70 سخنران کلیدی بلند پایه داخلی، تبدیل جزیره کیش به مرکز توجه بازار سرمایه کشور در طی روزهای برگزاری رویداد و برنامه ریزی جهت برگزاری بیش از 300 ملاقات تجاری بین مشارکت کنندگان در بزرگترین رویداد اقتصادی،حضور 40 مشارکت کننده بین المللی از 25 کشور و 260 مشارکت کننده داخلی کشور از ویژگیهای عمده و شاخص این رویداد بین المللی است.
نمایشگاه کیش اینوکس 2019، درفضایی به مساحت21 هزارمتر مربع از سوی شرکت بهاران تدبیر کیش با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و در طول مدت 4 روز از ساعت 17 تا 22 برپا می شود که فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری، سرمایه گذاری و صنعتی جزیره کیش خواهد بود.
همچنین شرکت کنندگان می توانند به منظور بهره گیری از همایش ها و نشست های تخصصی مربوط به این نمایشگاه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه در مرکز همایش های بین المللی حضور یابند.
از جمله محورهای تخصصی کیش اینوکس 2019 را می توان، موضوعاتی چون نقش بازار سرمایه در رونق تولید، هدایت نقدینگی های سرگردان به سمت تولید، رشد اقتصاد دانش بنیان و تقویت توانمندی های ملی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در حوزه های استراتژیک، معرفی ابزار ها و روش های نوین تامین مالی، نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه و همجوار و کشورهای دوست، توسعه سرمایه گذاری و کارآفرینی در مناطق آزاد، دیپلماسی اقتصادی و جذب سرمایه گذاری خارجی درابعاد منطقه ای و جهانی را نام برد.
گفتنی است برگزاری این رویداد مهم اقتصادی می تواند در گسترش تعاملات اقتصادی بین المللی و سیاست های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.
شایان ذکر است علاقمندان به شرکت در همایش ها و نشست های تخصصی رویداد کیش اینوکس 2019 و همچنین کارگاه های آموزشی این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.KISHINVEX.IR مراجعه کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو