محمد ولی روزبهان:

منطقه آزاد انزلی به الگوی نمونه سرمایه گذاری در کشور تبدیل می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: باید منطقه آزاد انزلی به خانه امن سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محمدولی روزبهان روز سه شنبه در مراسم معارفه اش بعنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: کشور با مشکلات خاصی مواجه است که با هدایت های هوشمندانه رهبری تاکنون توانسته است از گردنه های مختلفی که می توانست کشور را به فروپاشی بکشاند عبور کند.
روزبهان با بیان اینکه مناطق آزاد در شرایط خاص اقتصادی می توانند کمک حال اوضاع کنونی کشور باشند گفت: باید منطقه آزاد انزلی را به خانه امن سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تبدیل کنیم و فعالان اقتصادی باید احساس کنند وارد مجموعه ای شده اند که در آن زمینه های مناسب برای تحرک و سرمایه گذاری وجود دارد .
وی با تاکید بر این که منطقه آزاد انزلی باید به الگویی برای سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور تبدیل شود خاطرنشان کرد: معتقدم اقدامات اساسی و بنیادی انجام شده ولی باید به منطقه آزاد انزلی به عنوان جایگاه ملی و عامل تحول در اقتصاد کشور نگاه شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه در خصوص تجارت بین الملل باید شرایط قبل و بعد از دولت یازدهم را مقایسه کرد تاکید کرد: باید قدرت اقتصادی مان در خزر را تقویت کنیم و با تکمیل و افزایش زیرساخت های لازم شرایط را تغییر داده و تحول را به وجود آورد .
روزبهان تصریح کرد: اگر بتوانیم بخش زیادی از کالایی را که در گذشته از دریا عبور می کرد و به اروپا می رسید با استفاده از حمل و نقل ترکیبی جذب کنیم، بُرد اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورده ایم .

به گزارش ایرنا، در مراسمی با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، محمدولی روزبهان به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب و از تلاش های رضا مسرور مدیر عامل سابق این سازمان تقدیر شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو