بهره برداری از ۲۰ واحد صنعتی، خدماتی، تجاری و زیرساختی در بهمن ماه

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اوند گفت: با برنامه ریزی انجام شده بیش از 20 واحد صنعتی، خدماتی، تجاری و زیرساختی در بهمن ماه امسال کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در نشست خبری روز گذشته  که در سالن جلسات این سازمان برگزارشد؛ افزود: در سال رونق تولید تمرکز ما بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تلاش در جهت تکمیل زیرساختهای مورد نیاز بخش صنعت بودیم؛ تا جایی که تاکنون ۶ واحد صنعتی را فعال کرده ایم و برنامه ریزی شده تا پایان سال تعداد ۱۰ واحد صنعتی غیرفعال، فعال شوند.

موسوی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در منطقه به ۱۷۶ واحد رسیده است.

وی ادامه داد: در رفع موانع تولید واحدهای صنعتی را از طریق تشکیل کمیته های اجرایی گمرکی، مالی و حقوقی پیگیری نموده ایم و توجه مضاعف به منابع دانش بنیان در منطقه داریم .

معاون سرمایه گذاری و اموراقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با برنامه ریزی انجام شده بیش از ۲۰ واحد صنعتی، خدماتی ، تجاری و زیرساختی در بهمن ماه امسال کلنگ زنی و بهره برداری خواهد رسید.

سید علی موسوی خاطر نشان کرد: میزان واردات مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی که جهت حمایت از صنایع بدون ثبت سفارش و تشریفات خاص گمرکی وارد منطقه شده که ۱۳۲ میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته که کمتر از ۳۰ میلیون دلار بوده پیشرفت و رشد ۱۸۰ درصد داشته ایم .

موسوی در پایان گفت: با همکاری شهرک های صنعتی استان در راستای حمایت از تولید کنندگان در دی ماه بزرگترین نمایشگاه توانمندی صنایع استان خوزستان و منطقه آزاد اروند در محل دائمی سازمان برگزار خواهد شد که همزمان دو هیات ازکشورهای عمان و عراق از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو