اطلاع رسانی به مردم جزو حقوق شهروندی آن هاست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص مسائل جاری منطقه جزو حقوق اجتماعی و شهروندی آن ها محسوب می شود.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی روز گذشته برای پاسگویی به سوالات و بخشی از ابهامات پیش آمده در خصوص این سازمان در یک نشست خبری با خبرنگاران گفت و گو کرد و توضیح داد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص مسائل جاری منطقه جزو حقوق اجتماعی و شهروندی آن ها محسوب می شود و امروز هم طبق روال گذشته پاسخگوی رسانه ها برای تنویر افکار عمومی هستیم .

زمانی ضمن ارائه گزارش درخصوص پروژه های سرمایه گذاری،فرهنگی و عمرانی اروند به سوالات خبرنگاران درخصوص پرونده های قضایی و بازرسی ها از این سازمان گفت: نظارت ها امری عادی و معمول است و ما هم با این قضیه مشکلی نداریم و تمام همکاری های لازم در این خصوص را هم انجام می دهیم .

وی هرگونه گمانه زنی در این خصوص را پیش داوری دانست و پاسخگویی به بعضی سوالات را نیز مربوط به مراجع قضایی بیان کرد و افزود: امیدواریم بزودی این مسائل را هم پشت سر بگذاریم و جامعه نیز از این نتیجه گیری اقناع شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اغتشاشات اخیر، شهرستان های آبادان و خرمشهر را نسبت به سایر شهرهای استان و کشور آرام تر ارزیابی کرد و اظهار کرد : این نشان دهنده ی آگاهی مردم منطقه و آمادگی دستگاه های امنیتی و انتظامی این شهرستا ن ها است که قدردان  هر دو طرف هستیم.

زمانی شرایط اقتصادی اروند را متاثر از کل کشور و تحریم ها دانست و گفت: در بخش های جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و همچنین گرفتن تسهیلات بانکی برای بهتر شدن اوضاع در تلاش هستیم و اتفاقا قدم های خوبی برداشته شده که چشم انداز سال آینده را برای ما و مردم منطقه روشن تر می کند. 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو