بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه بلوار روستای دفاری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای هفتگی خود از طرح های عمرانی این جزیره، با حضور در روستای دفاری از مراحل پیشروی بلوار این روستا دیدن کرد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در این بازدید، بر سرعت بخشیدن به این طرح با هدف توسعه حوزه گردشگری روستای دفاری تاکید کرد.

بنا به این گزارش، مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم سال ۱۳۹۶ با حضور در روستای دفاری در هفت کیلومتری شهر قشم، ایجاد راه دسترسی این روستا به سمت روستای تورگان به طول سه کیلومتر با هدف توسعه گردشگری این روستا مورد تاکید قرار داد.

با توجه به وجود موزه مردم شناسی، بازارچه سنتی، اقامتگاه بوم گردی و چهار رستورانی که غذاهای بومی به گردشگران ارائه می کنند، دفاری به یکی از روستاهای گردشگر پذیر جزیره تبدیل شده است.

طرح تبدیل جاده این روستا به بلوار در مسیر تورگان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی بین سازمان منطقه آزاد قشم و شورای روستای دفاری آغاز شده و تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

شایان ذکر است؛ خاکریزی این طرح توسط شورای اسلامی دفاری در دست اقدام است و براساس تفاهم نامه امضا شده قرار است آسفالت، جدول گذاری، فضای سبز و روشنایی این پروژه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.

محمد خودسوز رئیس شورای اسلامی روستای دفاری در بازدید امروز حمیدرضا مومنی و هیات همراه از این پروژه، بر حمایت امام جمعه این روستا، دهیاری، شورا و مردم این روستا از سیاست های حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه همه جانبه جزیره را مورد تاکید قرار داد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو